Kysymykset ja vastaukset

Täältä löydät vastaukset yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi tai haluat tuotesuosituksia, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Usein kysytyt kysymykset

Kaikilla tuotesivuillamme on ns. kokoopas, jota klikkaamalla saat tarkempaa tietoa tarkastelemasi tuotteen koosta. On tärkeää, että tarkistat oppaan ennen tilauksen tekemistä, sillä koot voivat vaihdella malleittain. Jos kuitenkin tilaat väärän koon, sinulla on aina 45 päivän palautus- ja vaihtooikeus, kun teet ostoksia meiltä.
Jotta saat aina oikean koon tuotteellesi, on tärkeää, että valitset tuotteellesi oikean koon. Jokaisella tuotteella on omalla tuotesivulla oma mitta- ja kokotaulukko. Mittaa ohjeen mukaan ja siirrä mitat kokotaulukkoon löytääksesi kokosi. Valitse haluamasi koko ja määrä tuotteita ja napsauta Lisää ostoskoriin. Kun olet painanut "lisää ostoskoriin", ostoskoriin päivitetään sama numero. Voit valita jatkaa ostoksia ja mennä kassalle maksamaan tilauksesi. Maksuvaihtoehdot ovat Klarna-lasku, Klarna-tili, korttimaksu tai suoramaksu pankin kautta. Meillä on aina ilmainen Klarna-lasku oletuksena. Riippumatta siitä, kuinka valitset maksutavan, kaikki maksutavat ovat yhtä turvallisia.
Tietenkin sinun tulee kokeilla tuotetta ennen kuin teet päätöksen. Tarjoamme aina 45 päivän oston, mikä tarkoittaa, että voit testata tuotettasi mukavasti kotonasi. Ainoa vaatimus meillä on, että tuotteen tulee olla samassa lähetyksessä kuin vastaanotettuasi sen testattuasi. Jos testaat tuotetta esimerkiksi t-paidan päällä, varmistat tuotteen olevan samassa kunnossa.
Rehaboteket on Pohjoismaiden suurin koko vartalolle tarkoitettujen ortopedisten tuotteiden kauppapaikka.
Rehaboteket on perustettu vuonna 2012 ja on alusta asti auttanut yli 100 000 asiakasta löytämään oikean tuotteen ongelmiinsa. Tällä hetkellä meillä on toimintaa myös Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Tanskassa ja Isossa-Britanniassa pääkonttorimme Tukholmassa.

Tilata

Kun olet suorittanut oston, saat meiltä vahvistussähköpostin, että tilaus on mennyt läpi. Saat myös yksittäisen tilausnumeron oston yhteydessä. Tilausnumero on hyvä säilyttää, jos tarvitset meihin yhteyttä asiakaspalveluun.
Tiedämme, että asiakkaamme haluavat tuotteet mahdollisimman nopeasti ja työskentelemme säännöllisesti löytääksemme optimaalisen ratkaisun nopeimpaan toimitukseen heti, kun ostat tuotteesi.
Kaikki ennen klo 16 saapuneet tilaukset lähetetään samana päivänä normaalilla toimitusajalla seuraavana päivänä. Joissakin tapauksissa tuotteet toimitetaan 2 päivässä.

Takuu ja peruutusoikeus

Joskus käy niin, että tuote rikkoutuu ja sitä haluaa mainostaa. Valituksen viimeistelemiseksi sinun tarvitsee vain rekisteröidä valituksesi linkissä https://www.rehaboteket.fi/return ja seuraa ohjeita tuotteen ilmaisesta palautuksesta reklamaatiota varten. Heti kun tuote on palannut meille, tarkistamme tuotteen ja lähetämme uuden tuotteen samankokoisena.
Voit valita, kuinka haluat lähettää tavarasi takaisin meille. Palautesi rekisteröinnin yhteydessä klo https://www.rehaboteket.fi/return ja saat mahdollisuuden valita prepaid-vaihtoehdon, joka maksaa 4 eur. Jos valitset tämän vaihtoehdon, jätämme laskullesi 49 kruunua, jonka voit maksaa normaalisti Klarnan kautta.
Kun teet ostoksia meillä kuntoutusapteekissa, sinulla on aina 45 päivää avointa ostoa.
Jos haluat lähettää tuotteen takaisin meille, sinun on rekisteröitävä palautuksesi alla olevasta linkistä https://www.rehaboteket.fi/return Kun olet rekisteröinyt palautuksesi, saat kaikki ohjeet tuotteesi lähettämiseen takaisin meille laskun hyvitystä varten. Muista aina varmistaa, että palautuksesi on jäljitettävissä tilausnumeroosi, jotta tiedämme mitä tuotteelle tehdään ja kuka sen on palauttanut.
Jos aiot palauttaa tuotteen 14 päivän sisällä, sinun ei tarvitse maksaa laskuasi. Muista, että voi kestää kahdesta kolmeen päivää, ennen kuin posti toimittaa palautuksesi meille, ennen kuin voimme hyvittää laskusi. Voit aina pidentää maksuehtoja kymmenellä päivällä veloituksetta, mikä on suositeltavaa, kun lähetät tuotteen takaisin meille muistutusten ja myöhästymismaksujen välttämiseksi. Voit päivittää maksuehtoja kirjautumalla Klarnaani tai soittamalla Klarnan asiakaspalveluun 08-120 120 10 Kun tuote on palannut meille, saat Klarnalta sähköpostin, jossa vahvistetaan, että lasku on hyvitetty. Kun olemme vastaanottaneet ja rekisteröineet palautuksesi, saat Klarnalta uuden päivitetyn laskun. Katso se postilaatikostasi!
Kun saamme tuotteen palautuksen, päivitämme laskusi välittömästi ja lähetämme sen uudelleen samaan sähköpostiosoitteeseen, jonka olet antanut. Kun olet saanut tämän päivityksen, se tarkoittaa, että tuote on jälleen varastossamme ja laskusi on peruutettu. Jos olet maksanut tuotteesi luottokortilla tai pankkisiirrolla, rahat palautetaan samalle tilille, jolta maksoit. Yleensä kestää 2-3 pankkipäivää, ennen kuin näet rahat takaisin tililläsi.
Sinulla on aina ilmaisia ​​koko- ja mallivaihtoja, kun teet ostoksia meillä osoitteessa rehaboteket.se, vaihtaaksesi kokoa tai olla sellainen, sinun tarvitsee vain klikata linkkiä https://www.rehaboteket.fi/return ja ilmoita nimi, tilausnumero ja haluttu koko, johon haluat vaihtaa. Napsauta Lähetä, niin saat sähköpostiisi linkin, josta voit ladata ilmaisen vaihtolähetyksen. Jos käytössäsi on tulostin, tulosta asiakirja ja seuraa ohjeita sen lähettämisestä takaisin koon vaihtamista varten. On tärkeää, että voimme asiakaspalvelussa tunnistaa tuotteesi tilausnumerollasi, jotta tiedämme mitä tehdä tuotteella, kun se palaa meille. Samana päivänä kun saamme tuotteesi koon muutettavaksi, lähetämme takaisin haluamasi koon.
Ei, se ei ole välttämätöntä. Pyrimme aina pakata lähetyksesi niin, että se menee sujuvasti ja helposti postilaatikkoosi. Jos se ei mene postilaatikkoosi, se lähetetään automaattisesti lähimpään postikonttoriisi. Tämän jälkeen saat ilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin numerolla, jota voit käyttää lähetyksen noutamiseen.

Toimitus

Joskus valitettavasti tapahtuu väistämätöntä, että paketti katoaa toimituksen aikana asiakkaillemme. Jos et ole saanut tuotettasi, ota yhteyttä osoitteeseen info@rehaboteket.fi tai puhelimitse n/a. Ilmoita aina tilausnumerosi, niin helpotat meitä asiakaspalvelussa tuotteen etsinnässä.
Käytämme kaikissa lähetyksissämme PostNordin 1. luokan toimituksia. Jos tuote menee postilaatikkoosi, postimies jättää sen sinne. Muuten se päätyy lähimpään toimituspisteeseen. Tämän jälkeen saat ilmoituksen tekstiviestillä.
Kyllä, meillä on varastossa kaikki kuntoutusliikkeessä näkemäsi tuotteet omissa varastoissamme. Joskus käy niin, että tavara loppuu, mutta silloin ilmoitamme sinulle välittömästi joko sähköpostitse tai puhelimitse arvioidun toimitusajan. Meillä on usein vaihtoehtoisia tuotteita ja voi olla, että tarjoamme sinulle kalliimman tuotteen samaan hintaan, jos tilaamassasi tuotteessa on ruuhkaa.
Tiedämme, että asiakkaamme haluavat tuotteet mahdollisimman nopeasti ja työskentelemme säännöllisesti löytääksemme optimaalisen ratkaisun nopeimpaan toimitukseen heti, kun ostat tuotteesi.
Kaikki ennen klo 16 saapuneet tilaukset lähetetään samana päivänä normaalilla toimitusajalla seuraavana päivänä. Joissakin tapauksissa tuotteet toimitetaan 2 päivässä.
Jos tilauksen arvo ylittää 399 kruunua, toimitus on ilmainen. Jos se on alle 40 eur, se maksaa 4 eur postinumerolla. Näet kaikki hinnat kassalla

Maksutavat/laskutuskysymykset

Klarna käsittelee laskumme ja auttaa sinua mielellään, jos tarvitset uuden laskun. Voit ottaa yhteyttä Klarnaan puhelimitse numerossa 08-120 120 10 ja Klarnan asiakaspalvelu auttaa sinua tässä.
Voit siirtää eräpäivääsi eteenpäin itse täysin maksutta jollakin seuraavista tavoista:
1. Kirjaudu My Klarna -palveluun https://www.klarna.com/fi/ kautta, josta voit tulostaa laskun uudelleen
2. Lähetä sähköpostia kuntoutusliikkeeseen osoitteeseen ~ email_link ~ . Tarvitsemme tilausnumerosi, jonka sait toimituksen yhteydessä.
3. Ota yhteyttä Klarnaan puhelimitse 08-120 120 10 tai Klarna.com:n kautta
Jos haluat laskun yrityksellesi, sinun tarvitsee vain lähettää meille sähköpostitse täydelliset laskut ja toimitustiedot. Tarvitsemme myös puhelinnumeron ja sähköpostin, jotta voimme laskuttaa ja toimittaa. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@rehaboteket.fi.
Kyllä, voit aikaistaa laskun eräpäivää 14 päivää veloituksetta. Klarna hoitaa laskumme ja auttaa sinua mielellään, jos haluat siirtää päivämäärää eteenpäin. Voit ottaa yhteyttä Klarnaan puhelimitse numerossa 08-120 120 10 ja Klarnan asiakaspalvelu auttaa sinua tässä.
Voit siirtää eräpäivääsi eteenpäin itse täysin maksutta jollakin seuraavista tavoista:
1. Kirjaudu My Klarnaan kautta 1. Kirjaudu My Klarnaan https://www.klarna.com/fi/ kautta, josta voit tulostaa laskun uudelleen
ja pidentää eräpäivää.
2. Lähetä sähköpostia kuntoutusliikkeeseen osoitteeseeninfo@rehaboteket.fi. Tarvitsemme tilausnumerosi, jonka sait toimituksen yhteydessä, jotta voimme auttaa sinua pidentämään päivämäärää.
3. Ota yhteyttä Klarnaan puhelimitse 08-120 120 10 tai Klarna.com:n kautta
Maksuehdot, kun valitset laskun, ovat 14 päivää siitä, kun lähetämme tuotteet varastoltamme.
Voit siirtää eräpäivääsi maksutta 10 päivää eteenpäin jollakin seuraavista tavoista,
1. Kirjaudu My Klarnaan https://www.klarna.com/fi/ kautta ja pidennä eräpäivää.
2. Lähetä sähköpostia kuntoutusliikkeeseen osoitteeseeninfo@rehaboteket.fi. Tarvitsemme tilausnumerosi, jonka sait toimituksen yhteydessä, jotta voimme auttaa sinua pidentämään päivämäärää.
3. Ota yhteyttä Klarnaan puhelimitse 08-120 120 10 tai Klarna.com:n kautta
Kyllä, yhteistyömme tekee korttimaksustasi turvallisen. Klarna, Pohjoismaiden suurin verkkomaksupalvelu, takaa turvallisuutesi, joten voit tuntea olosi täysin turvalliseksi maksaessasi kortilla. Klarna täyttää turvallisen verkkokorttimaksun PCI-DSS vaatimukset ja takaa turvallisuutesi ostaessasi kortilla verkkokaupasta.
Me Rehaboteketissa tarjoamme monia erilaisia ​​maksutapoja tarjotaksemme sinulle asiakkaana useita erilaisia ​​maksutapoja. Teemme yhteistyötä Pohjoismaiden suurimman verkkomaksupalvelun Klarnan kanssa, joka tarjoaa seuraavat maksutavat.
- Korttimaksu
- Lasku 14 päivää Klarna-laskulla
- Kampanjalasku (pidennetty eräpäivä, maksu 29 kruunua)
- Osittainen maksu Klarnalla (Klarna-tili)
- Suora maksu Handelsbankenin, Nordean, SEB:n ja Swedbankin kautta
Heti kun olemme vastaanottaneet tuotteesi joko vaihtoa tai palautusta varten, päivitämme laskusi ja lähetämme sen automaattisesti uudelleen samaan sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit oston yhteydessä.